Karbonoz egindako botak, norberak eginda

Kaixo

Hemen nire karbonozko bota berriak, aurreko urtean egindako lana hobetzea saiatu naiz:

Aurreko botak, akats asko zituen, eta oraingoan hauek zuzentzen saiatu naiz (suela, bota estuak, lengueta etb):

Hementxe aldaketa nagusiak:

  1. Kanna: Dena pieza baten egina dago, F1 aren hantzera (aurreko zati flexiblearekin). Normalean aurreko modeloak zuen arazoa zuzendu beharko zuen; aurreko pieza, indarra egitean, beheruntz joaten da (itxura, xp500-ak ere arazo berdina du lagun batzuk esan didatenaren arabera). Gainera, karbono kapen tartean, burnizko arandela bat jarri dut, zuloa ez dadin haunditu denborarekin.

Itxita:

Irekita:

  1. Suela: Zapatero bati eraman nion, eta ederto geratu da. Tartean, kautxo gabeko zati bat geratu da, espero dut ez duela asko sufrituko.

  1. Lengueta: Dena karbonozkoa, kevlar gabe. Kasu honetan ere, karbonozko kapen tartean arandela bat sartu dut ez dadin hautsi:

Ikusi daiteke, bi piezen artean, mugimendu asko eduki dezakegu… goruntz joateko ezin hobea:

Pixu aldetik, 600gr (xp444 ekin komparatuta, larregi). Pentsatzen det, gramu batzuk kendu ditzakedala karbono pixkat kenduta, baina momentuz, lehenengo bota hauek asko erabili behar ditut, ikusteko ongi aguantatzen dutela. Baina 600gr, ez dago hain gaizki, ez?

Oraindik beheko engantxe falta zait, baina F1 carbon en metalezko engantxeak iristear daude … Kannan, F1 Carbon en poleak jarri dizkiot baita ere!!

Ez daukat, fabrikazioan zear egindako argazkirik, baina edozein galdera edo aholku baduze, esan bildurrik gabe!!!

Orain, probatzea bakarrik falta da… Eta horretarako edurra behar da!!!

Hurrego lana: karbonozko eskiak, egurrezko bihotzarekin!!! ea zer lortzen dudan!!!

Hoi dek gazte! hi haiz hi artista! oain martxan ikusi behar,…

Nik e karbonozko projetu bat zeukiat eskuarten, hire laguntza beharko diat aurrea ateatzeko,… :wink:

Ikusiarte!

Ze xauk Gorka!
Atzenian botak enittuan ikusi, baina itxura ona xakuai. Suelia nundik etara hian?
Bueno, oin probau in biarko ttuk ez? Suiza aldian in xok eskiaitteko besterainoko edurrik? Aber ze moduz moldaitten haizen.
Gabonetan etxera bueltan baldin bahator egongo gaittuk trabesiatxon bat itteko.
Ondo ibili!!!

Posted as guest by Cenita:

Fiti zelan joiak bizitza???
Sartada elegantia daukak mutil! Botek oso itsura ona dauke egixa esan bihar bok.
Benetan ski-xak eitia pentsetan habil?
Egongo gera… ondo segi!!!

[quote=« 310577, id: 934210, post:3, topic:92056 »]Ze xauk Gorka!
Atzenian botak enittuan ikusi, baina itxura ona xakuai. Suelia nundik etara hian?
Bueno, oin probau in biarko ttuk ez? Suiza aldian in xok eskiaitteko besterainoko edurrik? Aber ze moduz moldaitten haizen.
Gabonetan etxera bueltan baldin bahator egongo gaittuk trabesiatxon bat itteko.
Ondo ibili!!![/quote]

Aupa Oier!!!

Bai, azkenian botak erakutzi barik bueltau nintzuan bai… baina lasai, gabonetan, botak eta teskixak eruango xuat!!!

Ze mouz xoiak txikina??? ya laister edurretara eruan biharko dok ya ohikietan fan deixen ala?

Itxaso ze mouz xabik?

ala pues, ondo segi eta egongo gaittuk

GORKA.

[quote=« Cenita, id: 936291, post:4, topic:92056 »]Fiti zelan joiak bizitza???
Sartada elegantia daukak mutil! Botek oso itsura ona dauke egixa esan bihar bok.
Benetan ski-xak eitia pentsetan habil?
Egongo gera… ondo segi!!![/quote]

ke pasa largo!!!

bizitza ondo, histoixa larreittan sartuta eta tesisakin ezin abantzauta baina bueno!!!

Saioak be kaskauta nauela esaten zoztak, baina nik etxuat uste!!! jejej

Itxuria ez dakoi txarra, baina oin erabiltterakuan ze mouz portaitten dian ikusi bihar jejeje

Eskixana aurrea xoiak, gura baino polikiu baina aurrea xoiak!!!

la pues, ondo segi eta laister arte.

GORKA.