Rocòdrom en Barcelona

Posted as guest by cucaracha:

Holà, Quierìa encontrar alguièn para aconsejarme un rocòdrom en Bcn… si possible en el centro… Estoy estudiante y como vengo de francia no conozco ningún sitio para escaladar !

No sé que elegir entre todos estos:

http://www.feec.org/Activitats/Escalada/llistarocodrom.php?fcerca=barcelona&fprov=&fcom=&fpob=

i: para activar el link escribelo entre < y >[/i]

Ayúdame !

Posted as guest by Dani:

Sin duda La Foixarda.
Es el mas grande, es gratis, y siempre hay gente que estara dispuesta a escalar contigo.

Posted as guest by Xavier:

cucaracha,

yo tambien te recomiendo la fuixarda. Esta en montjuïch cerca de plaza Espanya si quieres que te lo enseñe suelo ir entre semana de 13:00 a 15:00 (lunch time).

Xavier

Posted as guest by Anna:

Hola Xavier,

A partir del setembre 2006 (ja sé q encara falta…) vindré a estudiar a bcn i necessitaré un rocòdrom per desfugar-me… aquest de la foixarda veig q és recomanable, però hi ha algun bulder interior (sense cordes)? (a ser possible gratuït o molt barat, ja se sap que la vida d’estudiant…) He estat 2 anys anant a un bulder d’igualada i m’he enganxat totalment…

salut i bon any

[%sig%]

Posted as guest by Xavier:

Hola Anna bon any!

et passo la meva adressa de correu, tot i que encara falta bastant, de moment treballo a plaça Espanya i fare el possible per que no hem fotin al carrer.

A part de boulder escales?.

Salut
Xavier
PD: Contesta’ m al meu correu plis

Posted as guest by El Lili:

0ola Anna!!!
Sóc el Lili, d Barna, i sens dubte el rocòdrom més eficaç i molt ben eqipat és la Fuixarda, a Montjuich. Té bulder interior amb lluminositat les 24 hores dl dia, té vies geológiqes y formigonades, amb distints nivells, desde un simple 5, fins algun 7b+.
Està força bé, jo y vaic sempre q puc, xro em qeda una miqeta lluny d casa, x això q si el q vull ès anar a entrenar un ratet abans d currar, o en algun moment lliure, vaic al Güell, ès un parc d Gaudí, on desde passejar fins còrrer y fer bulder ès la ostia! Aqest xro, ja es mes tecnic,te molts bons passos, t´hi recomano passarr- lo a veure ni q fos.
Si volguèssis contactar amb mi, el meu emeil es el següent: verzebu@hotmail.com
Un Salut, i cap amunt!!!

Posted as guest by pepe:

Si quereis entrenar en la mejor sala de catalunya esta en la calle josep gras numero 6 es la sala de la fuixarda creada por MANOLO el heavy es una sala de amigos de la fuxi teneis todo el techo paneles de 20 ,35, 45, y 60 grados esta cerca de la linea de metro 1 estacion can serra y la linea5 parada can vidalet si quereis poneros fuertes y subir de grado preguntar en la sala por manolo un abrazo PEPE

Posted as guest by xavier:

Hola! sóc un noi de Manresa que estic estudiant a BCN…el meu cas és que fa ben poket que m’he posat a escalar en bulder (ho he fet 4 o 5 cops) xò m’ha enganxat molt…visc ben aprop de pl. Espanya i era x aviam si em podrieu dir benbé on és això de la Fuixarda! Per cert, si hi ha alguna ànima caritativa que vulgui tenir algú més amb qui anar a escalar, no dubteu en contactar amb mi (no en sé gens, xò vull aprendre i per fer uns riures mai s’hi perd re!): wanoapes@hotmail.com

Au salut!

Posted as guest by Dani:

Saps on és el Poble Espanyol ?
Doncs darrera està el camp de rugby de La Fuixarda, i darrera el camp de rugby, hi han les vies d’escalada.

Posted as guest by pep:

Rocodromo el furat www.byhair.com

Posted as guest by Rodolphe:

salut,

el mejor de barna : www.climbat.com (ya pa de doutes j ai deja tout regarde)
tu y trouveras : cours, conseils, rencontre, sortie,…
si tu t inscris di que tu viens de ma part Rodolphe
sdls
R